Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 kwietnia 2014

Angela ♥






Historia od Julianny:
Grałam normalnie, z moją straszą kuzynką. Było normalnie, gdy w końcu napisałam.
-Masz mężczyznę w oczach.
- Tak to prawda, to niespodzianka dla Ciebie?

Wystraszyłyśmy się troszkę, zakryłyśmy kamerkę. Ona napisała :
-Głowa twojej kuzynki idealnie pasowała by nad moim kominkiem.
Moja kuzynka się wystraszyła, napisała:
-Co ty gadasz ?!
-Nie nic. Zapomnijmy o tym
Potem zaczęła się nas pytać, czy lubimy się macać. Mężczyzna w jej oczach , raz się pojawiał, a raz znikał. Teraz mam uczucie, jak by ktoś mnie obserwował. Aplikacja sama się zamknęła , nie mogę jej odinstalować. /Olciak

z FB ma się rozumieć!

17 komentarzy:

  1. Idźcie z tą niebezpieczną sprawą na policję. Poinformuj rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idźcie z tą niebezpieczną sprawą na policję. Poinformuj rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, niestety ja też tak miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No, niestety ja też tak miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże! Boję się tej gry! Niepotrzebnie instalowalam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ściema za przeproszeniem ja mama Talking Angele i nic się jakoś nie stało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mieć talking angela ale inną wersję są dwie

      Usuń
    2. No tu masz pewnie wersja normalna ale uwierz to prawda ://

      Usuń
    3. No tu masz pewnie wersja normalna ale uwierz to prawda ://

      Usuń
    4. Ja też to miałam i nic się nie stało salę nie wierzę też to sciema😪

      Usuń
  7. To Ta sama która opowiadala innom chistorie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to jest kurwa śmieszne XD

    OdpowiedzUsuń
  9. O BOSH JA zainstalowalam ta GRE ALE wszystko BYLO ok. NWM CZEMU Kotka o NIC z poczatku NIE PYTALA moze NIE chciala zebym JA usunela NWM..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Nie Wierze ale gdy mialam ktos pukal do drzwi

    OdpowiedzUsuń